Gizmom her doktor farklı şey uyguluyor sanırım buda bence kişinin yaşı, kilosu aile hikayesi ,önceki şeker vs değerine göre değişiyor sizinki tahlilde güzel çıkınca uygu görmemiş ama şeker çıksaydı o yüklemede yapardı sanırım ya da bi kere daha tahlil alırlardı kesin sonuç mu diye kimi doktorda direkt yükleme yaptiiryormus açlık şekerine bakıp sonra o içeceği içip tekrar tahlil şeklinde bakalım benim doktor ne isteyecek.