Gizmom eger kendiniz alıyorsanız glikozu, limon aromalı almanızı ve 1 gün dolapta bekletip soğuk içmenizi tavsiye ederim. Ben öyle yaptım hiç rahatsızlık vermedi. Asidi kaçmış gazoz gibi oluyor.
Ve kesinlikle ac karnına gitmelisiniz. Gece 12den sonra hiç birşey yiyip içmiyorsunuz. Saat bası, 3 kez falan kan aliyorlar bu surede de hic birsey yiyip içmiyorsunuz.