Mery28 Kızlar 22 gün önce doğum yaptım dikişlerim hala düşmedi bazen idrar yaparken yanıyor sizin ne kadar sürede düşmüştü?
Anesanne Mery28 genelde bir hafta on gün içinde düşer ama kullanılan ipe göre de değişir. Akıntı ateş olmaması gerek. Yine de doktorunuza danışabilirsiniz en fazla kaç günde düşer bilemiyorum(sağlıkçıyım) bi de çok fazla krem sürerseniz de kurumayıp düşmeyebilir
Bebeklimm Mery28 benim ikinci doğumumda 40 gün düşmedi en son 40 muayenesinde doktor aldı dikişlerimi bazen olabiliyor böyle dedi ilki 15-20 günde düşmüştü
SutlacimiYedimmiBen Mery28 bnmde 20 -22 gun arasi hepsi düştü ama ilk gunden beri idrar yaoarken yanma yaşamadım hiç iki dogumumdada 3.gunden sonra sanki dogum yapan ven degilmisim gibi rahattim 😇
Mery28 Anesanne teşekkürler yorumunuz için bi tanesi mavi renkli olan 10 günde düştü ama diğerleri düşmedi ve sanki bi yeri kapanmamıs gibi ora yanıyor sanki idrar yaparken. Muğlada yaşıyorum çok sıcak epeyde ped kullandım kanama dolayısı ile günlüğe yeni geçtim ve açık bırakıyorum oksijen alsın kurusun diye herhalde kurumadı dediğiniz gibi ıslak kaldı
Anesanne Mery28 bence kendiniz müdahale etmeyin belki doktorunuz bilerek oraya başka bir iple dikiş atmıştır. Siz sadece wc den sonra iyi kurulayın, nemli kalmasın, havayla temiz etsin. Gerekirse doktorunuza gidersiniz o alsın bence
Mery28 SutlacimiYedimmiBen benimde ilk zaman yoktu yanmam tek dikişim düştü basladı acaba açıldı mı diye kaygılandım
Esra_baki Mery28 Vallaha 2.5 yil oldu kızımı kucağıma alalı doğumu sanciyi unuttum o dikisi unutmadım 40 gün çektim neredeyse. İkincide dikiş falan atmazlar inşallah size de geçmiş olsun krem falan veriliyormuş hastanede bana kimse krem falan vermedi iki aya yakın oturamadim bile.
tgba_58 Mery28 1 ay 22 önce doğum yaptım benim içerideki dikişlerim düşmedi ve aşırı sıkıntı yaşadım ödem topladı sisti sonra enfeksiyonım aşırı arttı kan gelmeye başladı intapla beraber oradan mantar çıktı benim sana tavsiyem vajinana su kaçırmadan tahretlen ve her seferinde kurutma makinesini tut dikişlerin kurusun yaş kalırsa düşmez ben hala çekiyorum diyor bilirim birsürü ilaç kullanmama rağmen sende de enfeksiyon vardır yanma varsa Bi doktora git
Mery28 tgba_58 bende taharetleniyorum bol duş sonra vantilatörün önünde kurutuyorum ama ped takarken çok terledim havada sıcaktı açamadım da evde kalabalıktı yoğun kanamada vardı mecburen kapalı kaldı hocaya yazcam bakalım ne dicek