Aysel58 Veralynn sadece eşinle yaşıyorsan yapma bosver zaten yorgunluktan bisey yapamiyoz olan enerjiyi de yemege harciyoz ☺
Veralynn Aysel58 Yok 2.5 yasinda kizim var ikimiz olsa bencede gerek yok kahvaltilik tarzi yeterde kiz yemek ariyor olmuyor 🤗