mummy_mom Kızlar bir arkadaşım özel hastanede dogum yapip dogum icin verdigi ucreti doğumdan sonra devletten almış.boyle bir sey yapan var mi ? Tam olarak nasil oluyor ?
Medilifegun mummy_mom arkadaşınızın aldığı rapor parasidir devlet asla ozelde yapılan dogum parasını vermez
asyahumam mummy_mom ben de duydum bunu mahkemeye veriliyormuş sanırım belli bir kısmını iade ediyorlarmış ama yapabilen var mı bilmiyorum . Özeller gerektiğinden fazla artiriyorlar tüm muayene paralarini falan da fazlasını veriyormuş mahkemeye
Neslihanbew mummy_mom benim bir tanıdığım bunu yaptı ama hepsi değil tutarın belli bir kısmını geri aldı. SGK geçen bir özel olmalı oradan fatura aldı ama onu nereye götürdü vs hiç bir bilgim yok belli bir kısmını geri aldı
mummy_mom Medilifegun rapor parasi degil ,calismiyo.devlet hastanelerinden 2 imza alip ozeldeki dogum parasini almis.
Mom789 Bazi ozel sigortalar harcamanın %40 ile %80arasi biseyini karşılıyor yani geri yatiriyor parayı onumu sordunuz acaba 🤔 devletin yatirdiginj duymadım hiç cunku oyle olsa herkes özele gider devlet parayı veriyor diye
busra1997alpaslan2021 mummy_mom arkadaşına sorup yazarmisin bna anlaştığı rakamdan fazla fiyat mı çıkardılar acaba
-Cansu- mummy_mom daha önce haberlerde de duydum özel hastanelerde doğum ücretsiz olucak diye ama takip etmedim. Nasıl yaptı aceba merak ettim özelde doğum yapıp sgkdan mı aldı parayı aceba
Aylinsemih mummy_mom hastane parası alamaz kimse aldığı para devletin dogum için verdiği para buda sizin çalıştığınız gün prim sayısına gore değişiyor ama dediginiz gibi bisey varsa bilemem bi sorarmisiniz arkadaşınıza nasil yapmış dogum parasını da ayriyeten alabiliyormu
Ozgepoyrazaden Sanırım hastaneden haksız ücret alındığına dair fatura talep edip , tüketici hakem heyetine başvuruluyor . Çok net bilmiyorum ama konu hakkında duyumlarım ve geri alanları biliyorum .
Seferyehatun Acil olarakmi gitdi, yada devletimi sevk etdi acaba, böyle durumlarda para ödenmiyor özele
mummy_mom Eşime bahsetmiş bu kadarini anlatmis.Masrafin hepsini almis devletten.bu kadar biliyorum.bir bilen yok mu hepimizi aydinlatsa.
Beyzan mummy_mom şöyle oluyor. Devletin özelde uygulanacak her bir işlem için belirlediği bir kota var yani doğum maksimum şu kadar olabilir gibi onun üstünde yapılan her islem için ücret iadesi talep etme hakkımız var ama özel hastanelerde bir tabela var bu kurumda %200 oranına kadar ya da %100 neyse işte fark alınmaktadir diye. Ve ödeme yapılırken size bir kağıt imzalatilir bu kağıtta fark ücretini kabul ettiğiniz belirtmiş olursunuz. Hastane bunu resmi kanallar ile yapmıyorsa geri ödeme alma hakkınız var