Hic duymadım böylesini ay ben
Bende suni aldım normal yapcam diye sonra sezeryana alındım mecbur hemen ama korkulacak bisey yokmuş ben asla sezeryan olmam diyordu sancıları saatlerce çektim normal dogurcam diye malesef olmadj sezeryanda korkulacak bisey yokmuş hayırlısıyla sagsalim kucağına al insallah normal veya sezedyab hic farketmiyor cidden ben sezeryandan sonra suniyi keske almasaydim demiştim hatta