Çok şükür dün sabah oğluma kavuştum arkadaşlar çok mutluyum bebeğim makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan oldum
Doğumum yurt dışında olduğu için o şekilde anlıtcam nasıl olduğunu birgün önceden yatışım yapıldı sabah ilk sıra bendeydi sezeryan sabah erkenden hemşire damar yolu açtı sonra sondayı taktı canlı canlı en çok ondan korkuyordum ama çok şükür korktuğum kadar değildi acıdı birazcık ama dayanılmicak kadar değil ilk başta çok kötü bi his oluyor alışınca unutuosun takılı olduğunu 😊 sonra beni ameliyathaneye götürdüler spinal anestezi için oturdum çenem omuzlarım önde olması gerek 3 kere iğne hissettim belimde ama oda acımadı Allahtan derin nefes alınca kolay oluyor sonra zaten çok değşik bi his gelmeye başladı ayaklarım karıncalandı sıcakladı sonra yavaş yavaş komple belden aşası yokmuş gibi his oldu ve başladılar acı hiç hissetmedim sadece çekişmeler onlarda hiç korkunç değil zaten başladıktan 5 dakka sonra bebeğimin ağlama sesini duydum çok duygusaldı o an sonra getirdiler ağladım baya görünce sonrası çok sıkıcı yarım saat 40 dk dikiyolar onu beklemek çok zor bide bebeğinize kavuşmak istiosunuz biran önce o yarım saat hiç geçmio sanki he bu arada bebeği çıkardıklarından sonra göğüs altıma baskı yaptılar baskıyı hissetim acı yoktu doktor derin nefes al dedi oda iyidi yani sonrasında odaya alındım bebeğime kavuştum sancım var normal olarak yavaş yavaş düzelicem inşallah Allah herkesi yavrusuna kavuştursun dünyalara değer 😍🤲🏻💙💙