Çarşamba geceden beri adet sancısı gaz sancısı gibi bişeyler hissettim o gecenin sabahına karşı kanama ile uyandım direkt hastaneye gittim sancı 15lerde çıktı rahim ağzım kısalmış 15mm ye düşmüştü açıklık vs yoktu, ciğer geliştirici 1 doz oldum doğumu geciktirecek ilaç verdiler, ama ben deli gibi adet agrısının 3 4 katı sancı hissediyordum kanamadan dolayı oldugunu söylediler 5 dakikaya 3 dakikaya bir indi kendi doktorum yoktu ama benim sancılar kanamalar geçmedi bir türlü öğleden sonra kontrol için geldi doktorum ve biranda 4 cm açılmam olduğunu söyledi hiç beklemiyordum 😔 durduramıyoruz normal doğumu bekleyelim mi dedi başından beri isteğe bağlı sezeryan istiyordum ve bebeğim makat gelişti riske atmak istemedim kendime de güvenmiyordum zaten spinal anestezi alarak doğuma girdim bebeğim 2kilo doğdu küvezde şuan dualarınızı bekliyorum solunum sıkıntısı olmadığını söylediler yenidoğanda. Bebeğimi hiç bu kadar erken beklemiyordum bu haftaya kadar herhangi durum yaşamadım sadece gebelik şekerim vardı. Erken gelmek istedi kuzucum😔