bebis01 13+3 günlük hamileyim ne zaman bebeğimi hissederim bile olan varmi ilk nasıl hissedilir yani nasıl bir hareket olur ilk gebeligim çok heyecanlı
_biranneadayi bebis01 ben de 13+4 oldum çok merak ediyorum ne zaman hissedeceğimi. Ara sıra karnım pıt pıt atıyor ama bebek değildir heralde gaz yada damardır🤷🏻♀️
Merve171214 bebis01 ilk hamileliğinse geç hissedebilirsin 19-22 hafta arası bazen erkende hissedilir ben 15+3 günlükken hissettim kelebek uçuşması gibi tuhaf bir şeydi 😊
bebis01 _biranneadayi _biranneadayi ya seninle aramızda bi gün var inşallah tez zamanda hissederiz bende de gaz oluyor arada
Symazturk bebis01 ilk gebeliğim 17 den sonra kelebek uçması gibi hissedip sonra bir iki hafta hissetmemiştim 20 den sonra daha net hissediliyor . İlk gebeliklerde hissetme 18-20. Haftalar civarında oluyor içinizde bir minik büyüyor çok güzel bir duygu 😍🐣
Hafizeplt bebis01 yaklaşık16 hafta da böyle kayma gibi hareketler hissedebilirsin 18 den sonra hafif hafif darbe gibi hissedersin sonra sıklaşır sertleşir ama asıl 20 den sonra hissedersin😀
Merveedoo 17 gibi hissettim ben ilk gebeliğim sanki göz seyirmesi gibi bir şey oluyor önce bağırsak hareketi sanmıştım 🤭😂. 19.haftada 20de netleşti şu an anlıyorum pıt pıt 👧🏻 .