Günaydın kızlar 43 günlük bebeğim var. Birkaç kez mama verdik sonra bıraktım yani mecburen verdik. Sonra biberonla alınca beni ittirdi istemedi emmek zorla tekrar tuttu ama her emzirmede beni ittiğin için hep ayağa kalkıp emzirdim anca öyle tuttu evi turluyorduk resmen. Sorum şu hep ayakta emmek istiyor kalktığım an susuyor emiyor oturduğum an ağlıyor huysuzlanıyor memeyi almak istemiyor beni itiyor. Geceleri pek olmuyor uyku hali olunca. var mı böyle olan çözüm bulan. Fikirlerinize ihtiyacım var. Ne yapsam düzelir. Böyle olunca uykuya direniyor. Yaşayan varsa yazabilir mi lütfen.