Merhaba kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım çift yumurta ikizlerine şükürler olsun ilk denememizdi ve tuttu rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
iki bebeğimde erkek buarada 💙 Basından beri evet sıkıntılı bir süreçti ilk 3 ay yatarak geçirdim daha sonra artık sıkıntılı süreci atlattık iyisin kendini yormadan işlerini yapabilirsin dedi doktor taaa ki 26. Haftaya kadar ☺️ 26. Haftayı doldurmadan vajinamda zonklama gibi bir his oluyordu ama canım acıyordu önemli değildir diye düşünüyordum ama yinede doktora yazdım bu durumu hemen gel dedi gittiğimde rahimağzı uzunluğumun kısaldıgını ve acilen serklaj olmam gerektiğini öğrendim şuan net hatırlamıyorum kaç cm olduğunu o gün direk serklaj oldum zaten.. 28. Haftayı görelim daha sonra 32. Haftaya zorlayacağız dedi doktorum çok şükür 28 olmuştum ana sancılarım oluyordu her ihtimale karşı ciğer geliştirici oldum. 28 den sonra nst olayımız başladı maalesef 😞 ufak tefek sancılarım çıkıyordu ama dayanıyordum 50 bin üzerinde değildi hiçbiri 30. Haftamda daha cok çıktı ve doktor çantanı hazırla bebekler her am gelebilir veya yatış yapabilirsin bir süre dedi. Benim 26. Haftadan beri çantam hazırdı tabi.. 32+1 haftalıkken yani dün normal randevum vardı biraz bel agrım vardı hafifte kaşık ama bir şey olacağını düşünmedim çünkü daha önceki sancılarımda da böyle agrılarım vardı bir şey olmadı. Nstye git öyle gel dedi doktor nstye girdiğimde bir baktım sancılar 80 90 100 gidiyor doktor gördü şok oldu zaten yatışını yapıyoruz dedi birden ama ben hala şoktayım. Kontrolüm yapıldı durdurulmaz bugün yatış yarın sezeryan belki akşam bile alabiliriz dedi sancıların durmazsa. İlkinde bir bebekte sancı çıktı bir saat sonra tekrar ikisinde de sancı çıktı 100 lerdeydi doktora haber verildi doktorum hemen geldi sağolsun 20.30 da ameliyathaneye alındım. İçimde korku endişe ne oldu ne olacak allahım o kafa karışıklığını anlatamam size ne hissedeceğimi bilmiyordum gerçekten sadece dua ediyordum. Buarada o kadar sancıya iyi dayanmışım acı eşiğim yüksektir hiç ağlamadım kıvranmadım ne saçma ben iyiyim diyordum hatta dayanırım diyordum. Tabi hiçbir şeyimiz hazır değil ani olduğu için annemler çantamı falan getirmişti ama oda süslemek Fotografcı ayarlamak yok yani kapı süsüm bile yok 😂 Ben ameliyata giderken hastane fotoğrafçısı Sibel hanım vardı onu arayın diyorum video ceksin doğum anını hemşire aradı kadın alelacele geldi sağolsun ameliyata yetişti. Ve benim doğum başladı.. Bi ara neden genel yapmadım bu ne dedim inanılmaz çekiştirmeleri hissettim çünkü sonra doktor derin nefes al bebeği çekiyorum dedi ve portakal diye bir şey çıktığını hissettim çıkar çıkmaz ciyak ciyak ağladı güzel oğlum 🥲 onun sesini duydum ya bende başladım ağlamaya gösterdiler minnacıktı sıra ikincisine geldi onu daha kolay cektiler oda hemen ağlamaya başladı 🤲🏻 Ameliyathanede ağlama sesi asla susmuyorlar ve onlar ağladıkça bende ağlıyorum nasıl güzel bir duygu anlatamam size. Buarada sürekli iyiler mi bir sıkıntı yok dimi göstersenize falan bu moddayım☺️ İki bebeğimide kokladım öptüm ve benden ayırdılar maalesef şuan küvezdeler ne kadar kalacaklarına dair bir şey yok dualarınızı bekliyorum kızlar 🤲🏻 Kalktım yürüdüm çok az sütümde geldi çok şükür bugün inşallah bebeklerimi görcem uyku uyuyamadım tabi 🥲 Agrılarımda var ama onları göreceğimin heyecanı o kadar baskın ki hiçbir şey umurumda değil ☺️☺️ Dualarınızı bekliyorum Allah hepimizin bebeklerini sağsalim kucagımıza almayı nasip etsin bebeklerimize güç versin anneyede tabi🥰