anneb Merhaba arkadaşlar 🤗 biz tek bebek yatağı almayı düşünüyoruz hatta 70*130 Pierre Cardin opale yatağı beğendik. Kullanan var mı bu markayı? Ayrıca uyku seti olarak onerebileceginiz markalar var mi? Setlerde Kenar korumaliklarini hep üçlü gördüm ayak tarafında koruma yok sizce dörtlü daha mantıklı değil mi? Yorumlarınızı bekliyorum 😊 bu arada inşallah bir prensesim olacak 😇👶👼🌹
anneb Uyku setini internetten standart mi sipariş vermeliyim yoksa Instagram'da özel olarak sipariş mi yaptirmaliyim?
Melikesiiiiii İlk aylarda yorganı önermiyo uzmanlar canım ayrıca beşik korumalığını da aynı şekilde beşiğin içinin hava alması gerekiyormuş ben biraz araştırdım yine korumalık gerekiyor beşik kenarına ya delikli file kumaşlardan alıcam yada ince sosis yastıklar oluyo onlardan diktiricem
anneb Melikesiiiiii canım uyku tulumu aldım zaten yorganı pek kulanmiycam ama set halinde olsun istiyorum ilerde kullanmak için ayrica yorgan almayayım diye.