Biliyosunuz ki 32.haftada açıklığım ve sancım vardı yani erken doğum riskiii🥺 kızcem duramiyodu yerinde sağolsun, 2 doz ciğer gelistirici sancı durdurucu haplar serumlarla ve evde hic kalkmayısımla dün aksam 21:15 sularında bebişim geldi. Öğlen uyandım ve bel ağrım vardı adet ağrısı gibiydi sökülcektim sanki her an kanamam olcak gibi hissediyordum. Riskim olduğu icin annem benımle kalıyodu uyuyamadım ağrıdan hastaneye gittik esim annem vs sancım ve 2 cm açıklıkla yatıs verdi doktor cünkü ebe alttan bakınca kızçemin kafasını hissetmis🥺 aksam zorunlu sezaryen dedi ve 1 doz daha ciğer gelistirici vurdu açıklığım vardı ama normal yapamazsın bebek daha cok kücük strese girer risk alamam dediği icin sezaryen oldum. Ameliyathanede cok korktum ama hic korkulcak gibi değildi belden vurdular iğneyi saniyelik acı ve hemen karıncalanma hissiyle uyustum zaten ben uyusunca alttan sonda takıldı gram acı hissi yok sıffıırr😹 biraz narkoz benim midemi bunalttı bayılcakmıs gibi oldum, anestezi uzmanı basimdaydı hep konustu benımle elimi tuttu Allah razı olsun ve ne zaman böyle hissedersen söyle dedi serumuma ilac kattı düzeldi hemen bunaltım. Vee o müthis an kızcemin sesini duydum yattıktan 15 dk sonra doğdu yüzüme koydular öptüm miss gibiydi masallah🙏🏻 ama suan kuvozde maalesef bizle eve gelemicek burda kalcak bi süre ciğerleri yüzünden olsun bunada sükür suan iyiyim sadece dikis ağrısı var o kadar. Bebisime dua edin hemen toparlansın lütfen sağlıkla gelsin evimize♥️