Ayseyyy valla benim 22 haftadan beri sol ayak bileğim hem şiş hem agrı var ama morarma kızarma yok sordu doktor yok deyince vermedi bsey çok dayanamayınca parol içiyorum agrı için yürüyüş yap günde 5 vakit 10 dk ayakları havaya dik dedi ama yürüdükçe çok şişiyor ve aşırı agrıyor yapıcsk bsey yok sanırım