Kızlar selaam 39. Haftadayım ve suyunda azalma var dedi doktorum şuan 3 güne bir Nst alıyorum. Her an bebeğime birşey olma korkusu var ve suyum tamamen bitip sezeryana alınma ihtimalim var. 37. Haftada çatı muayenesinde 2 cm açıklığım vardı. Sizce suni sancı ile doğumu başlatmalımıyım çok kararsızım