Syma-ma ama aynı şey oluyor. Ha ikiliyle öğrenmişim ha detaylıyla. Diyelim ki aldırmak istiyordu ama detaylıyi yaptırdı ikili yi değil. İkili 11 ila 14 haftalar arası yapılıyor. Riski göze alıp aldırma şansı var. Ama detaylı 19 ile 24 arasında yapılıyor. İstese de aldıramaz. Ayrıca down sendruma nasıl müdahale edilebilir ki? Yani bir kromozom fazla diye doğduktan sonra o kromozom u alıp normal bi insana dönüştürülemiyor maalesef. Diğer konular içinse, benim bebeğimin böbreği büyüktü mesela onu takip ediyorlardı. Doğunca Dr lar da ilgilendiler. Yapılacak olan testler bi nevi öngörme değil mi sizcede?