Gozde2 İkizlere hamileyim bebeklerim sürekli bir tarafta birikiyor resmen karnım semsert oluyor ve yükseliyor böyle bu aralar çok olmaya başladı sizde de oluyor mu arkadaşlar
eminedlmnn Gozde2 devamlı oluyor bende bilmiyorum neden kasılma diyorlar bebeğin toplanmasına ama bilemedim
Gkc92 Gozde2 bende de oluyor 13 haftadan beri öyle 29 haftalığım doktorum günde 15 defaya kadar olur demişti
Oykum_pinar38 eminedlmnn eğer o kasılmalar devamlı oluyor ve pozisyon değiştirdiğinizde geçmiyorsa Bi nevi doğum sancısı çekiyorsunuz demektir
eminedlmnn Oykum_pinar38 yok geçmiyor hiç bir şekilde çok düzenli de diyemem düzensiz de bir de nst de sancım çkıyor ikidir hissetmiyorum en son 1 cm açılma vardı nişanda bir hafta önce geldi. Bu toplanmalar normal de can yakıyor mu
Gozde2 Oykum_pinar38 yani şöyle bu aralar gün içinde sürekli oluyor tabi geçiyor ama çok sık olduğu için tedirgin oldum