Smysmysmy Mavis40 bugün tam 40 oldu 😅 erkek ve hala geleceği yok gibi bakalım pazartesi doktora gideceğiz ne diyecek. Ama baştan beri 41i bekleriz diyodu doktor. Normal istediğim için beklemek durumundayım. Sezaryen olsa şimdiye gelmişti sanırım
Mavis40 Smysmysmy bende 39 dym canım bende nrml dogmu beklıyrm benmknı kız nrmlde kız cıcuklarn erken gelir dedikleri koca bir yalanmış bizde 40 ı beklyz ıns hakkmzda hayırlısı ne ise o olur 🤲