Dlrasknock
Hamileyken hicbir xrayden gecmeyin kizlar. Hamileyim diyince kac haftalik olursaniz olun direk yandan aliyorlar sizi ve kadin guvenlikler arama yapiyorlar. Hic bir sıkıntı yasatmiyorlar zaten. Eger raporlu ucarsanizda kabin ekibine hbr veriyorlar ve sizinle cok ilgileniyorlar.