Yenianne34 14+3 haftalık hamileyim ve birazdan uçağım kalkacak daha önce binen varmı bir problem yaşadınızmı ? Doktordan binebilir raporu aldım
Nurozdc Yenianne34 ben 22 haftalığım dün akşam bindim, hiçbir sıkıntı yaşamadım.sadece kalkışta biraz hareketlendi bebeğim, o kadar.Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz, iyi yolculuklar
Hazal89 Yenianne34 Dr rapor verdiğine göre binmeznizde bir sakınca yok demekki 😄 Hem zaten binmek üzereymişsiniz daha bize neden sordunuz anlamadım🤷♀️😄Neyse iyi yolculuklar bu arada içinizi rahatlatacaksa bende ilk aylarda binmistim birsey olmadı😄
Neres Yenianne34 ben 26 haftalıkkrn uçağa bindim korkmana gerek Yok .. Uçakta bol bol su iç birde ayaklarini haraket et...
Adakus Yenianne34 bende 11 haftalıkken bindim ve 17 haftalık olunca da bindim şimdi 27 hafta oldum yüne bindim 31 haftama girince eve dönmek için bineceğim sağlık sorunun yoksa sorun yok 😁 bende korkmuştum ama normal şeyler
oykuannesi 12 haftalıkken bindim bişi olmadı haftaya yine yolculuk yapacagım. Doktorun sıkıntı görmediyse sorun olmaz canm.
Yenianne34 deletedmom28 yani araştırmama göre 28 hafta sonrası rapor isteniyor 35 hafta sonrası kabul edilmiyor ve doktordan rapor alma sebebim hanı x-ray cihazlarından geçerken belki bi kanıt isterler diye ama istemediler ve bileti keserken bildirdim hamile olduğumu onlar not aldılar
Nurozdc deletedmom28 yok almadım rapor, kimse bakmadı bile.sadece x-raydan geçerken söyledim kenardan aldılar beni, o kadar.onun dışında havayolu şirketi sormadı bile :)
deletedmom28 Yenianne34 anladım canım arayıp not aldırıyım bende bende 23 deyim daha yani inanırlar herhalde 😁
deletedmom28 Yenianne34 aradım tekrar pegasus u 36 dahil istiyoruz dediler adama diyom ki 23 haftadayım kanıt istemezsiniz herhalde dedim adam diyo ki yok niye isteyelim 😂😂😂😂
Betulozde Bende 17 haftalık hamileyim Perşembe günü uçak ile yolculuk yapacağım doktordan rapor almak zorundamıyım havalimanında sorun olur mu 🤔
Ss1 Bende 27 haftalıkken yani geçen hafta bindim hiç karnım yok ama sıkıntı da yapmadılar cihazlardan geçmedim sadece elle vücudumu kontrol ettiler ucaktada bir sıkıntı olmadi benve karayollarından daha güvenilir bir ulaşım🤗