sehadetrana 32 haftalık gebeyim kızlar fakat dışardan çok hafif bir değmede bile karnım acıyo. İğne batmış gibi oluyor. Sizde de oluyo mu bu.
havva365 sehadetrana 29 haftadayım aynısı banada öyle oluyor bazen Bulasık toplarken tezgaha sürünüyor cok az ama iğne batmıs gibi oluyor sonra geçiyor tek değilsiniz 😝
gaamzee sehadetrana bunu doktora sordum cildin çok hassaslaşmış dedi.masanın kenarına çarptımda karnım delindi sandım 😄😄