Artık doguracagima inancım kalmamisken 😂
Uzun okumayi seven okusun 🙈😂
Kısa yazacaktim ama olmamış 🤭💞
pazartesi günü gün içinde hafif sancılarım başladı ama yine yalancı sancılar diye düşünüp umursamadım. Sadece sancı gelince çömelme hareketi ev koridorunda tempolu yürüyüş yaptım. Akşam 11 den sonrasi daha da düzene girmeye başladı sancilar saatte bir gibi. Ben hala tam doğum sancıları olduğunu düşünmedim. Derken az bı kahverengi akıntım geldi ve sanırım nişan ımdı🙈🙈 o gecede annem kayınvalidem yanımda artık son zamanlarım diye. 11 de eşimi ise yolculadim yatmaya çalıştım ama nafile sancılar geldikçe uykuya geçemedim. Kendim çömelip kalkmaya ev içinde yurumeye devam ettim saat 3 kadar falan. Sonrası da eşimi aradım sanırım doğum sancilarimda artık gel hastaneye geçeriz dedim. Eşim geldi ben bı saat daha falan evde kaldım. 4 gibi hastaneye geçtik. Muayne edildim ebe henüz yeni acilmanin başladığını ama hızlı ilerlicegini o yüzden yatisimin yapılacağını söyledi ve nst ye bagladi. 6 bucuga kadar sürekli olarak nst bakıldı sonrasında sancı çekeceğim odama geçtim ve plates topunda hareketler yapmaya başladım. Saat 7 bucuk oldu ve sancılarım dayanılmaz hal alınca ebeler kontrole geldi acilmanin tamamlandığını çatala alınacağmi söylediler. Yatak çatala döndü hazırlıklar yapıldı. 1 saatlik ikinmalar sonucu kızım doğdu ten tene temasimis yapıldı yanımda tüm kontrolleri yapılıp giydirildi. Hastanede geçen 4 buçuk saatlik süre sonunda herşey bitmisti
İkinci doğumumdu bu arada. Sancı kısmı açılma hızlı ilerledi nasıl olduğunu anlayamadan. Ama o ıkınma 🙈 daha doğrusu benim inatçı kızım kafasını kanala soktuğu halde bir türlü çıkmak bilmedi 🙈🤭 ama O kadar güzeldi ki o kavuşma anı çok şükür ❤️ rabbim olmayan isteyen her kadına tattirsin inşallah.