asiye-1106 benimki de erkek ben biliyordum zaten dedim🤣🤣 hissediyordum yani. eşimin de cinsiyetine iyi kötü pek tepkisi olmadı hiç farketmez diyordu canım eşim🥰 esas çevre çok fena tepki verdi, kimi diyor ki sen tatlı aşermiyorsun erkek olmaz seninki, kimi diyorki sizinki kız olur heralde senden erkek pek düşünemiyorum. hatta kızı olacak akrabam bile sordu geçen erkek dedim, diyor ki nolcak sanki erkek olunca bişey mi oluyor hayırsız olur sonra erkek olduğuna pişman olursun🤣🤣🤣 valla gerizekalı millet sanki ben seçiyorum cinsiyetini, kız olsa da oğlan olsa da başımızın üstünde yeri var ama erkek anneleri kıskanılıyor gibi geldi bana özellikle benim çevremden. hayır hala böyle cahil düşünceler nasıl olabiliyor anlamıyorum?!