Sevgiymz3827 Hayırlı akşamlar hanımlar 9 haftalık hamileyim bugün canım etli çiğköfte istedi baya yedim ama şuan çok pişmanım bişey olur mu acaba çokmkorkuyorum 😔😕
Kbrpsygt Sevgiymz3827 doktorlar önermiyor pek canım et çiğ olduğu için zararlı olabiliyor diye biliyorum. Doktorumda özellikle bu tarz besinleri çok pişmiş olarak tüketmemi söylemişti
Yamacin-Annesi Sevgiymz3827 çok değil bi sıkım yediysen nefsini korlemek için sorun olmaz benim doktorum öyle demişti
[silindi] Sevgiymz3827 Toksoplazma riskinden dolayı tamamen çiğ et ve ürünleri yemek yasak. Kendinizi kontrol edin ateş, kusma vs olursa hastaneye gidin.
Akrepbebek Sevgiymz3827 çiğ ve iyi pişmemiş et, tavuk,balik ve yumurta tüketmek hamilelikte kesinlikle yasak. Bir şey olup olmadığını biz bilemeyiz bunu doktorunuza danışmalısiniz.
ikicocukluannee Sevgiymz3827 artık yemişsin canım , yenilmez toxoplasma gondiye sebep oluyor . Düşünme stres yapma dua et bi sıkıntı olmasın 🙏
Syma-ma Sevgiymz3827 kız ben köfte çok kalın içi tam pismemistir diye üstünü yedim ortasını yemedim O kadar pimpirikliyim 😂😂 aman bidaha yeme çok canın isterse lokantada kendi yaptıkları etsiz çiğköftelerden ye hazır ve etsiz olanlar bile yasak içinde çin tuzu var diye