CananAydn 2 gün önce 40+6 da kızımı sağlıkla kucağıma aldım binlerce şükür ❤️ benimle aynı olup bekleyip dogum yapan varmı acaba 🥰💞💞
nikoland Maşallah 40+6 kızmıydı erkekmi normal mi sezeryan mı nasıl oldu canım o kadar beklemez doktorlar normalde 😍
CananAydn nikoland ikinci hamileliğim kız bebekti 🥰 devlet Hastanesi’ne gidiyordum burda bekliyorlar bı sorun olmadığı sürece 42 ye kadar. 🥰 Normal doğum oldu ❤️