Merhaba arkadaşlar.
Doğum yaklaşıyor ve aklıma takılan bir soruyu sizlere danışmk istedim.
Malum mesai saatleri dışında doğum olursa doktoru ek ücret karşılığında çağırabiliyoruz.
Bende böyle yapmayı düşünüyordum.çündü doktorumdan oldukça memnununm fakat annem doğumda doktorun pek bir şry yapmadığını önemli olan benim doğuma odaklanmam gerektiğini ve doktoru çağırmanın gereksiz olduğunu söyledi.
Çok kararsız kaldım .
Yeni doğum yapmış anneler sizin bu konudaki fikrinizi alabilir miyim?