Deniz59 2 3 saattir nefes darlığı yaşıyorum derin derin nefes almaya başladım sanki nefessiz kaldım sizde de varmı böyle bişey 23+6 haftalığım
Ankara_06_ Deniz59 Çok yemek yiyince oluyo bende öyle şeyler. Bilemedim başka bi sebebi olabilirmiş. Bende 19+3 üm.
Mrvweeeeee Deniz59 benmde ole oluyo 20 haftalik bnmde derin nefes alamiosn sanki hemen cama cikiyorm almaya calisiorm cok degsik bsey
Tugbahsen Deniz59 benim burnum da çok tıkanıyor bir de yemeklerden vs oluyor hatta kafein alımına dikkat edin yada bazen bağırsak hareketleri de etkiliyor.
Feyzanne Ben de şişkinlik oldukça nefes alamıyorum. Sıkıntı ciğerde ya da burunda değil ayrıca. Nefesin miktarı yetmiyo sanki. Ama sanırım bu adet dönemlerinde oluyo adet olamadığım zamanlarda da böyle şişer nefessiz kalır gerilirdim