Miyase46 Evet hanımlar son kaç kaldı ? Ve neler hissediyorsunuz sona doğru yaklaştıkça ben çok heyecanlıyım 😊 ve çok merak ediyorum nasıl bir şey olacak diye 🤣 bu arada son 25 bizim ya siz ?👼💙
_hira_ Miyase46 valla ikinci doğum olacak ama heyecan var tabi ama hala şaka gibi geliyor 🙈 alışmışım karnımda olmasına 😂 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻