Melennnk ilk doğumum 38+3 de gece nişanım gelmişti . Sabah 6 da belime bi bıçak saplandı sanki . Lavaboya gttim baya kanamam başlamıştı valla ben baya sakin kalıp girdim abdestimi aldım üstümü giydim falan saat 10 a kadar oyalandım koridorda git gel git gel … Saat 11 olmuştu .. Sonra hastaneye gitmeye karar verdik 12 de hastanedeydim ve 4 cm açılmam olmuştu .Epidural normal doğumla saat 16:45 kızımı doğurmuştum