Es-_- Merhaba hanımlar, 33 haftalık hamileyim tatile gitmeyi düşünüyoruz eşimle. 3 saat uzaklıkta bir yere gideceğiz geçen hafta doktorumuza sorduk 36. Haftaya kadar sorun olmaz dedi. Ama yine de tedirgin oldum bu haftalarda tatile giden oldu mu acaba?
nerelerdekaldin Es-_- 8 buçuk hamile ablam gitmişti tatile hiçbir sorun olmadı havuza girmedi belki mikrop kaparım diye onun dışında her gün yuzdu
pelinno Es-_- ben tek başıma gidiyorum geliyorum 2-3 saatlik yolda arabayıda kullanıyorum bi sorun olmadı:) eğer doktorunda sakınca görmediyse çekinme hiç 🌸 havuza hiç girmedim yalnız
heyecanli1anne Es-_- Doktorunuz da onay vermiş ve söz konusu tatilken bu düşünce niye koşun koşun☺ 3 saat uzak bir mesafe değil ve tatil insana çok iyi geliyor ben yeni döndüm, 32+2
beydaayuzguul Es-_- haftamız aynı bizde eşimle bayram üstü bir tatil yapalım dedik doktoruma da konuştum herhangi bir sorun olmayacağını söyledi ama tabi dikkatli olmak şartıyla 🙏
Es-_- heyecanli1anne benimde ruhuma iyi geleceğini düşünüyorum, teşekkür ederim cesaret geldi bi anda 🌸☺️
Sena33 32.haftama girdim mersindeyim aşırı sıcaktan değil tatile markete gitmeye eriniyorum resmen.eşim çok istiyor fakat ben güvenemiyorum kendime bu sıcakta tansiyonum çıkar mazallah en iyisi doğum sonrası eylül sonu gibi inşallah ☺️
Snmom Es-_- ben gittim valla iyi kide gitmişim. Benim 2.5 yaşında bir oğlum daha var onla ilgilenmekten çok suya giremedim ama denize de havuzada girdim hatta daha çok havuza girdim. Allaha şükür bir sıkıntım da olmadı. Gidin bence bebek doğmadan sonra zaten ister istemez bir süre evde siniz enerji toplarsıniz iyi gelir.
Melike Es-_- 25 haftalığım. Doktoruma tatile gitsem bir sıkıntı olur mu diye sorduğumda onun garantisini biz veremeyiz bilemeyiz sonuçta heryerde herşey olabilir, herhangi bir durumda doktora gidebileceğin bir yerse sıkıntı olmaz. Çok fazla hareketsiz kalmamaya çalış yarım saat yürü demişti.