tubaaunlu Hayirli geceler hanimlar bugun idrar ve kan tahlili verdim ve doktor antibiyotik yazmiş infex 200 mg kullananlar varmidir? 17 haftalik hamileyim
Mavi34 tubaaunlu ben azitro kullanmıştım enfeksiyon yüksekse veriyorlar gebelikte iyi değil enfeksiyon
balaselinannesi tubaaunlu 3 4 lt su ic canim yoksa antibiyotik bile kar etmeyor ben su içemiyordum hem toz hem hap şeklinde antibiyotik kullandım suyu zorla icince geçti şükür
tubaaunlu Mavi34 ozaman kullanilabilir bi skinti olmaz prospekdüsünde hamileler kullanamaz yazinca bi panik oldum kullansammi kullanmasammi diye
Minnak-kalbim tubaaunlu olmaz canım ben kaç defa hastaheneye yattım ondan sebp erken doğum riski de yapar o yüzden aksatma