Cigdemkinali21 ben dalin firmasinda çalıştım bir iki sene önce işten ayrıldım. Fabrikayı da gezip gorme şansım oldu, tertemiz bir üretim. Acikcasi ben bebeğime rahatlıkla kullanirim ve kullanicam. İçerik iyi değil denilmiş nedenini bilmiyorum ama 4 sene çalıştım hic aksi bir durumla karşılaşmadım/duymadım icerikle ilgili. Farkli bir durum varsa son zamanlarda bilmiyorum