1999luanne Bu konuyu bende merak ediyordum hatta bu gittiğimde doktora sormayı düşünüyorum geçen gittiğimde unuttum, benim hamilelikten önce fıtıkmı artık bilmiyorum doktora gitmemiştim hamile kaldım, sabahları yüzümü yıkarken eğilince kalkarken bir yerden tutup destek alıp kalkıyordum belim kopacak gibi oluyordu, şimdi hamileyim 6. Ayımdayım sağ bacağım üst taraf uyuşuyor otururken, yürürken filan, eğer yarım dakika yada bir dakika bir yere oturmazsam ağrımaya başlıyor daha oturmazsam artık belimmi bacağımmı sanki patlayacak gibi oluyor ama yarım dakika bacağımı hafif kendime çekerek oturursam uyuşukluk geçiyor, sanki o bacağıma buz koymuş gibi rahatlama geliyor, acaba fıtıkmı bilmiyorum da, çok kiloda almadım 6 kilo aldım şimdiye kadar