Yaseminkcmn rica ederim. Benim bir kaşık dolusu kadar akıntım olmuştu şeffaf renkteydi. Yalancı sancılarım o haftalarda zaten oluyordu. Ne olur ne olmaz bir görüneyim dediğimde şok olmuştum açıklıgı duyunca.
tabi sürec herkeste bir değil,
ama ciddiye almakta fayda var.
acılma hızla ilerlemesine ragmen sancı hissedilemeyebilir nitekim bende öyle olmustu.. güzel haberlerle insallah hdi bakalım ❤️