Selam kızlar iki kere düşüğüm oldu ikisindede kürtaj oldum . Kan pıhtılaşması için kan verdim normal çıktı. Şimdi rahim filmi ve kromozom analizi için kan vereceğim . Rahim filmi nasıl zor oluyor mu ben anestezi ile olmasını istedim . Korkuyorum da tekrar hamile kalabilecekmiyim acaba düşüklerim sebebi ney 😓aklım çok karışıkkk Allahım yardımcım olsun 😓😓😖😖