GncicekM Kızlar 28. Haftadayım ikiz bekliyorum tekk yumurta. Az önce katın ağrısıyla uyandım hafif bi sızı gbi birde çamasırım kahverengi leke olmuş kan gbi doğum mu başlıyo 😢
GncicekM Denizz01 çok korkuyorum bi önceki gece gittim erken doğum riskin var yorma kendini dediler. Pimpirikli kadın olmak böyle bişi herlde aman doğururumda diye bebeğin odasına falan yenizlik yaptım gece kanama olmuş 😢😢
Denizz01 GncicekM bence yaoma dinlen , ben kanama olduğumda da hastaneye 27 haftalık glemişti kanama olmuş doğum riski vardı , sadece dinlenmek gerek canım bol bol dinlenceksin kollarını bile ani den kaldırma