Ezgiozkul Merhabalar , kızımız olcak fakat isimde kararsiz kaldik sizler ne koyacaksınız? Liya yada Elisa düsündük…
Sibel87 Benim de kızım olacak fakat bizde karar veremiyoruz.Derin,Ela,Eda,Simay,Eylül bunları düşünüyoruz ama içime sinen yok daha😬ilk kızımın ismi defne
Betl01 Mihra Hüma berra melike anlamlaridagüzel isimler kizim olursa insallah bunlardan birisini koyarim🤲😊