Cerenn48 Güzel anneler sezaryen sonrası kanamaniz ne kadar sürdü benim bugün 27.gunum devam ediyor ama az az kırkım çıkınca gelirse diye korkuyorum o tehlikeli diye duymuştum birazda evhamliyim görüşlerinizi yazar mısınız lütfen ♥️
Ozlem23 Cerenn48 benimki iki hafta sonra bitmişti doktor baktı içerde hala kan var dedi bana bı hap verdi biraz daha kananmam oldu iki hafta kadar
Ozlem23 Cerenn48 normaldir bence doktor bana 40 gün kanaman olacak sonra adet olucaksin bitecek demişti ama kanın rengi zamanla açılacak demişti
MineLule Cerenn48 Ben normal olanı benim ki gibi sanıyordum kırıkları ellileri görünce şok oldum. İkinci doğumum da sezeryan olacak. Hafiften korktum
Sevinc-Berke Cerenn48 Valla hiç sormadım canım normaldir diye kontrolümde bişey demedi doktor kanaman vs. Bişey var diye çok şükür herşey temiz dedi.
MihricanA Cerenn48 Arada karninin ust tarafina masaj yap dikişlere degil asagi doğru hastanede söylemişlerdir kirli kan akiyor uzun surmesi cok normal 9 ayin birikimi