Merhaba, şu an 14+5 haftalığız. 11. Hafta ve diğer haftalar itibari ile her lavaboya gittiğimde fark edilir derecede beyaz-krem- bazen şeffaf akıntı oluyor. Akıntının yanında herhangi bir koku, kaşıntı vs olmuyor. Sadece iki seferdir ilişki sonrası yanma oldu geçti. Böyle olan var mı? Neyden kaynaklanabiliyormuş? Gebelikte akıntı olmasını normal demişti doktorum.