Meva2305 Çatlaklar için ne tercih ediyorsunuz bebek yağı kullanıyorum kullananlar var mı ise yariyormu
EymenAliZeynep Meva2305 kantaron yagi kullaniyorum ama ise yaramiyor maalesef. Yirtilicagi varsa yirtiliyor vucud
Sedakbyk Meva2305 bebek yagi kullandim ise yaramadi,bio oil kullananlar memnundu,postlarda gormustum.
Glsn1 Meva2305 37 haftalık hamileyim en başından beri bübchen bebe yağı önermişti kuzenim bende ondan kullandım hiç çatlağım yok
Busra_korkmazz Bebek yagi ise yaramiyor die cok okudum mustela onerdi doktorum mustela bio oil lireac ucunu aldim donusumlu suruyorum. hindistan cevizi yagi da iyi diolar kakao yagi da ii diolar denemedim. Haftadayim umarm catlamaz.. ikiz gebelik
Ysmmmnn Meva2305 ne kullanırsan kullan canm çatlayacağın varda çatlıyosun 😅 ben 27. Haftaya kadar çatlamyrm ne güzel hiç yırtığım yok galan diydm 27. Hafta bir geldi türkiye haritasına döndüm
Bebisininannesi1202 Meva2305 26dayım ikizlerime öyle çatladımki ne kadar krem sürsemde boş genetik galiba 😔
Bsraa35 Vala hiç biri işe yaramıyor genetik tamamen bebek yağı ve lierac kullanıyorum 35. Haftamdayım harita gibi oldu 🥴😅
Nisanur18 Bende kantaron yağ kullandım ve bio oil fakat 38 hafta yim malum çatlaklar oldu çünkü cildim çok müsait. Doğuma kadar daha olacak mı bilmiyorum
slnurn Meva2305 en başından beri bebek yağı kullanıyorum 37.haftadayım maşAllah çatlamadım 😊 kullandığın kremlerin hiç önemi yok bu senin derinle ilgili bence
BelisMelis41 Meva2305 halis zeytin yağı favorim 🌺 bir kıtu mustela bıtırdım ama bi etkisini göremedim zeytin yağı kullanıyorum ve uzun süre bemlı kalıyor birde bol su içmek..