sevdagungor Merhaba, tüp bebek tedavimden kalan ilaçlarımı ihtiyacı olan birisine vermek istiyorum. Lutinus fitil, oksapar, 3,4 tane enox, estrofem, coraspin, prednol var elimde.
Denizyildizii sevdagungor kimse çıkmazsa sağlıkocakları da alıyor ben oraya verimştim. Diğerleri çok değilde lutinus çok pahalı
Blackangel-42 sevdagungor sevda hanım ilaçlar varsa alabılırım bende tüp bebek tedavısı ile hamıleyım Suan ve maddı durumumuz yetersız vermedıysenız kımseye talıbım iletişime gecebılırım