Canım hamisler 38+1 den selamlar öncelikle.. sizde durumlar nasıl merak ediyorum,ben gemi tekeri gibi oldum 🤭 birde selamun aleyküm dedigim ay sen daha dogurmadin mi diyor… he diyorum doğurdum sizden saklıyorum yeni uyuttum emzirip hatta 😂 13 gün kaldi bizim kizda hicbir yolculuk hazırlığı yok kap gel kordonunu annecim diyorum bana misin demiyor,ölçümleri 1 hafta onden gidiyor ve doktor iri bebek dedi (4000 kg idi 3 gün önce 🤦🏻♀️)babasi zaten oldum olasi dunyanin en sabirsiz ve tezcanlı insanıydı,bebek gelmedikçe adamin ayarlari iyice kaçtı 🤷🏻♀️ burda da olaylara yetişemiyorum hep kaçırıyorum de sonra ucundan bucagindan yakalamaya çalışıyorum hic zevki olmuyor(dun ortalik karismis goren duyan insan bir etiketler yani o kaosda nasil yoktum 🤭)bizde böyle sizde günler nasil geçiyor??