dilekb92 Kurban oluyum birisi yardım etsin gecenin bu vaktinde şiddetli bir sol kulak ağrısı çekiyorum. Napacağım yokmu bi çaresi olan. Yurtdışında olduğum icin acil bişey yapamıyormuş. 😩
Gokhangurbet58 dilekb92 hic bsey yapamasin cnm cunku hamilesin allah yardimcin olsun kulak agrisini cok iyi bilirim acile falan git yada internetten bak ne gecirir diye
Makbuss dilekb92 hafif agri kesici yutabilirsin yurtdisndysn benim doktorum dafalgan 500 mg vermisti hafif oldugu icin bebege zarari yok Allah sifa versin
Arttenda Ben de ilk aylardan beri kulak ağrısı, enfeksiyonu, kaşıntısı çekiyorum. Doktorum ilaç veremediğinden elma sirkesini önermişti. Bir bakın isterseniz, ben onunla enfeksiyonu rahatlattım baya da işime yaradı. Doktor artık koca karı yöntemlerine başvuruyoruz senin için diye de dalga geçmişti hatta (: demek ki hep kullanılan bir şey sirke kulak için.
dilekb92 Arttenda Çok teşekkür ederim araştırdımda biraz olumlu konuşan cok. peki siz nasıl uyguladınız elma sirkesini?
Arttenda Eşim damlattı kulağıma çay kaşığıyla, 3 damla damlattım ağrı olan kulağa günde 1 kez sonra yatmalısınız bi 15 dk aynı şekilde ki sirke dışarı çıkmasın kalkınca. Kulak damlası mantığı tamamen ^^ dilekb92