Toprak0805 Kızlar 35 haftalık hamileyim kontrol için gittim detaylı ultrasyında diger kontrollerde herşey normaldi bu kontrolümüzde bebegin başı birqz büyük dedi genetik olabilir dedi böyle olan veya daha önce bu durumu yaşayan var mı acaba
Busradonmezus Toprak0805 kız bebek mi? Bana da 37 de öyle dediler. Genetik olabilir diye ama gayet normal
esraizmirli Toprak0805 ultrason öyle ölçüyor ama gayet normal doğuyor benim bebeğimin kafa yapısı 2 hafta öndeydi normal doğdu merak etmeyin ☺️
eaktr Toprak0805 benimde son 2-3 kontrolde baş çevresi değil de baş tepe kısmı geniş Yani büyük duruyor diyor doktorum. Bakalım görücez sağlıklı olsun yeter ki🙏🏻
Toprak0805 Ysmmmnn cok büyük degil ama normale göre dedi babasına mı çekmiş dedi eşim oradaydı Bi sorun yok yapısal genetik olarak öyle dedi aklıma takıldı
Busradonmezus Toprak0805 evet 37 cm di dogdugnda. Şimdi 11 aylik gayet normal ayını yakaliyorlar sonradan