Kyhan Goguslerimde bugun cok sislik ve agri mevcut 37 nci haftamdayim kizlar sizlerdede bu durum yasayanlar oldumu meme agrisi dogum belirtisimidir
Minigimm0611 Kyhan Bizde 37deyiz ama ağrı falan yok hiç göğüslere sadece afedersiniz setinin kemiği okadar ağrıyor ki penguen gibiyim özellikle oturup kalkarken aşırı bir agrı var.bide bazen sağ kasığıma agrı giriyor anlık ama tabi sancımı ney bilmiyorum.
Demetslt Kyhan 37+6 2 gundur benimde goguslerimde ağrı başladı damarlar yeniden belirginleşmeye başladı doğum yakın diye ümit veriyorum kendime bakallim😁
Angelangell Kyhan cnm 37+0 olduk. Akşamdan beri sol göğsümden su geliyo hafif süte döndü gibi bende anlamadim
Kyhan Minigimm0611 evet o agri var bendede fakat gogus agrisi yoktu bi anda oldu sorayim dedim basina gelen varmi diye
Ebe_huriye Doğum belirtisi değil ama bebegin için hazırlık yapıyor vücudun doğumdan sonra sütünün gelmesi için benimde sırtım agrimisti