Kızlar gecen hafta catı muayenem vardı eve geldiğimde nişanım geldi sandım kanla karışık birşeydi ve dün yine muanem vardı sancım olduğu için doktor alttan baktı yumuşama tamam dedi 1 santim acıjlığın var dedi eve geldim kanamam olmuş neyse akşama doğru Birdaha oldu hala az az geliyor nişan mı