OznurAlaca hemen sakin ol arkadaşım benim gibisin 2 gün oldu doğum yapalı acil sezaryanla doğum yaptım 35 hafta 2 gunlukken önce bol dua , benimde bebeğimi yoğun bakıma makıneye bagladılar ciğerleri gelişmemiş benimkinin 2 gündür kuvezde yoğun bakımda solunum desteği alıyor , ilk yapacağın şeyi anlatıyorum şu duayı yapacaksın bebeklerimizin sütlerimize ihtıyacı var
100 salavat getirip peygamber efendimizin yüzü suyu hürmetine fadime anamızın eli dudu binemizin eli deyip işaret parmağınla göğsünü yukardan aşağı okşa , sütün gelecek bir iki güne hiç merak etme bana güven , sulu beslen eve gecer gecmez doktor yıyebılırsın dedıkten sonra prinç unu muhallebisi yapacaksın ve uzerı kaymak koyup cevız koyup yıyeceksın ayrıca muhallebı ılık olacak