Bende bugün doktora gittim. 16+4 üz. Her gün olmasa da ara ara bulantım devam ediyor. Bende de halsizlik var yürümeyi sevmesem d e günlük yürüyüş yapıyorum yarım saat 1 saat arası :) su içmeye çalışıyorum. Bu arada doktor yeşillik ve et ye dedi bol bol. Sizde yiyin kızlar. Onun haricinde %90 oğluşumuz olacakmış 😅 bize sırtını döndü tam emin olamadık 😅