Tazeanneadayi41 Kızlar merhaba sekiz buçuk haftalık hamileyim aspirinde kullanıyorum İlk bebeğimin kalbi durmustu bu yüzden biraz önce burnum kanadı tehlikeli bişey olabilirmi sizce
bebegimizibekliyoruz1 Tazeanneadayi41 benim de burnum kanıyordu her sabah uyandığımda ağzımdan burnumdan kan geliyordu 3 hafta boyunca çektim bunu doktoruma sordum kbb ye yönlendirdi o da kuruluktan olduğunu söyledi ve burun spreyi verdi kullandıkça geçti
SM00 Tazeanneadayi41 hamilelikte olabiliyor burun kanaması aspirinde kanı inceldiği için damarlar da sıkıntı olup kanama olur birşey olmaz canım bir arkadaşımında kanamıştı doktor sıkıntı yok dedi sen yinede doktoruna danış
Dilara0638 Tazeanneadayi41 burnun kanadığında bi tansiyonunu ölç eğer yükseklik yoksa kuruluktan kaynaklıdır bendede çok oluyordu kbb ye gittim kuruluğu gidermek için krem verdi sonrada geçti zaten
Tazeanneadayi41 bebegimizibekliyoruz1 çok sağol canım doktoruma haber verdim hemen oda korkmamami söyledi birde size sorayım dedim
Tazeanneadayi41 SM00 Aynen sordum hemen canim oda öyle söyledi daha önce burnum hiç kanamamisti panik oldum Allah’ım bebeklerimizi bize bağışlasın
bebegimizibekliyoruz1 Tazeanneadayi41 hamilelikte damarlar genişleyip kan hacmi artıyor bundan da olabilir demişti doktorum ama kuruluk çıktı sıkmayın canınızı