Azizinannesi2 Uyumsuzzz zor ama sağolsun eşim görümcem annem (yani kayinvalidem)cok yardımcı oluyor destekcim cok şükür🌼😂😂
Ysmmmnn Azizinannesi2 başlamadm😅 2. Liğin verdiği bir rahtlık haftaya başlayacağım çantayla birlikte hazr ederim
yarencaliskan Azizinannesi2 sezeryan canımmm bebişim minyon kakasını yeme ihtimali var doktorum çok uzun süre bekletmeyi istemiyor 38 +2 doğum yapmış olucam
Azizinannesi2 22Ege00 heyecanı nasıl bastiriyorsun peki 🌼 sağlıkla sihatle gelsin inşallah heyecanla bekliyorum seni bu posta görüşelim eğer paylaş yaparsan etiket istiyorum ❤️🧿🌼
Azizinannesi2 yarencaliskan sağlıkla gelsin inşallah heyecanla bekliyor olacağım doğum yaptiktan sonra post açarsan etiket istiyorum ❤️🧿🌼 saglika kucağına al 🌼
Azizinannesi2 Ysmmmnn İnşallah demekki 2.de biraz daha rahat oluyor galiba 🤷🏼♀️ ama ben biraz vesveseli olunca bayramdan sonra hepsini yapicam inşaallah 😂😂
yarencaliskan Azizinannesi2 teşekkür ederim canım sende sağlıcakla kucağına al inşallah zaman hemen geçiyor bir bakmışsın azcık kalmış 😍❤️